16 Temmuz 2010 Cuma

NOSTALJİ 6(SEVİMLİ MISRALAR..)

ortaokul ve lise yıllarında şiir yazmak en büyük hobilerimdendi..en güzel şiirlerimide hayatımın bi yarısında hep yanımda olan oyunlarımı, sıramı, simidimi, sırlarımı, çocukluğumu ve gençliğimi paylaştığım kuzenim için kaleme almıştım....

ŞİİR1: eda sözel sınıfa geçip biz sayısal sınıfta kaldığımızda kendini yalnız hissetmesin diye ondan gizli onun ders defterine şunları yazmıştım...tabii eda defterindeki şiirden habersiz hoca ödev kontrolü yapıyorken şiiri silmek için çokkkk uğraşmış:))



e n sonunda becerip ayırdılar bizi

d aha silinmedi bu kalpte acının izi
a yrılık sonu olmayan hazin bir dizi

u slu durmuyosun ben yokken bu bir önsezi

s akın unutma sevgimiz mutluluk nili

t amir etmek için kırılan kalbime yetmiyor bali

a yrılık acısından söndü kahverengi gözlerimin feri

o kadar uğraştım ama kurumadı gözyaşlarımın seli

ğ harfiyle kelime bulamadım tüh olmadı şiirim seri

l akin müthiş intikam alıyoruz uyandık yeni yeni (intikamıda müesser lakabını taktığımız hocamızdan alıyoduk)

u nutma bizi ayıranlar düpedüz karakedi


ŞİİR2: yine kuzenime yazdığım mısralar


sana olan sevgimi tarife yetmezki lisan

senki benim bu dünyada en sevdiğim insan

duygularımı tüm dünyaya haykırmaya yetmesede sedam

sevgimizi dostluğumuzu zaten herkez biliyor benim biricik edam


ŞİİR3: üniversite yıllarında fakülte dekanı olan bi akrabamıza çiçek alarak ziyarette bulunmuştuk...fakat dekan bey toplantıda olduğu için çiçeği fakülte sekreterine bırakmış ve üzerine de şu dizeleri yazmakta karar kılmıştık...

güller kırmızıdır menekşeler mavi

seni aradık ama bulamadık hüseyin abi....


gönderen:

1 yorum:

  1. ŞİMDİ BU ŞİİRLERİ OKUYANLAR DİYECEKLER Kİ NE ŞANSLI KUZENİN VARMIŞ.SAĞOLSUN ŞAİR RUHLU KUZENİM ÇOK GÜZEL YAZMIŞ.KENDİMİ BİR AN OKUL SIRALARINDA OTURUYORMUŞ GİBİ HİSSETTİM.ZAMAN NE KADAR DA ÇABUK GEÇİYOR.SINIFLARIMIZIN AYRILMASI O GÜNLERDE BİZİM İÇİN ÇOK ÜZÜNTÜ VERİCİ BİR OLAYDI.ARTIK BU AYRILIĞA DAHA FAZLA DAYANAMAYACAĞIMIZI ANLAYINCA HEMEN BİR ÇÖZÜM ÜRETTİK.SEDA, BEN DE SÖZELE GEÇİYİM SAYISAL DERSLERİ KENDİM ÇALIŞIR ÖĞRENİRİM DEDİ.HEMEN HAREKETE GEÇTİK VE SOLUĞU İDAREDE ALDIK.(SAĞOLSUN HOCALARIMIZ BİZİ PEK KIRMAZDI.OKUL İDARESİNDE ÖYLE DE Bİ AĞIRLIĞIMIZ VARDI)FAKAT İKNA ÇALIŞMALARIMIZ SONUÇ VERMEDİ VE HERKES KENDİ SINIFINDA KALDI.BİZ DE ARTIK DEDİKODULARIMIZI TENEFHÜS ARALARINDA, YETİŞTİREMEDİKLERİMİZİ ÖĞLEN ARALARINDA, DAHA DA YETİŞTİREMEDİKLERİMİZİ TÜRK TELEKOM ARACILIĞIYLA EVDE-O ZAMANLAR CEP TELEFONU YOKTU-TAMAMLAMAYA BAŞLADIK.BİRAZ MASRAFLI OLUYORDU AMA OLSUN BİZİM MESELELERİMİZ DEVLET MESELELERİ KADAR ÖNEMLİYDİ. HEY GİDİ ESKİ GÜNLER HEY...HEY GİDİ GENÇLİK HEY... EDA

    YanıtlaSil