13 Temmuz 2010 Salı

PATİK

bir çok şey paylaşmıştık...çok dar bi zamanda...herşey sadece gerçek anlamlarıyla buluştu...sıcak sohbetlerde üşümüştü arkadaş hemde çok...dayanamıyordu uzakta olmaya...evini, odasını özlemişti...yanına az bi eşyayla çıktığı yolculuğun kısa süreceğini tahmin etmişti...planlanan olmamıştı..hayatın soğuk yüzüyle -20 derecede buluştu bir gece sıcak bir oda arkadaşıyla...

-''üşüyorum, yanıma çorap bile almamışım..''

-''çekmecemde patik olacak sana veriyim...aceleyle ayrıldım o lanet olası evden çeyizimi bile toplayamadım..sadece bir valiz toparlayabildim..''

ayrılacaklardı eşinden...yeni tanışmıştım..onun yalnızlığı benim çaresizliğimle birleşti...doğunun getirdiği zorluklara dayanamıyordu bu genç bedenler...2 yıllık evliymişler bir de çocuk...asker olan eş ve getirdiği sorumluluklar...boşanmaya karar vermişler...bana ilk geceden verdiği patiklerle hiç üşümeden bir kış geçirdim...

sevgi, arkadaşlık, çaresizlik içinde bir dostluktu ısıtan...



gönderen:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder