14 Temmuz 2010 Çarşamba

NOSTALJİ 3 (HABERLER)

üniversite yıllarımda bir derste dersten sıkılıp yazdığım haber programı......

muhabiriniz haydar haberdar D-10 dersliğinden bildiriyor...


evet sevgili izleyiciler ben araştırmacı haberci muhabiriniz 19 mayıs üniversitesi çevreIII sınıfındaki gelişmeleri sizler için izledim...


bugün yani 18 mayıs pazartesi sabahı sessiz sedasız deniz kirliliği dersine gelen öğrenciler osman nuri bey'in ''proje vermekten vazgeçtim'' yönündeki şokk açıklamalarıyla dehşete boğuldular...boğulan öğrenciler zincirli kuyu asri mezarlığına defnedildi..öğrenci arkadaşlar bu olayın faili olan osman nuri beyin ağzından bir kaç kelime almayı zorlukla başardılar..(aslında hoca konuşmaya can atıyordu da ben protokol icabı böyle yazdım)..evet olay hakkında belirsizlikler sürüyor..acaba hoca proje vermekten neden vazgeçmişti..acaba söyleiği gibi dolmuşta konuşan iki öğrencinin konuşmasınamı kulak misafiri olmuştu ya da kamuoyundan sakladığı başka gerçeklermi var....yoksa bu işin arkasında karanlık güçlermi var...terör ve mafya gibi..bundan da önemlisi acaba osman nuri şöhret olmak için bu yola başvurmuş olabilirmi...bunları önümüzdeki günlerde göreceğiz...

evet sevgili izleyiciler..şimdi kameralarımızı sınıfın dışına çeviriyoruz..oda nesi bir çift karşı banklarda oturmuş sohbet ediyorlar..tabii araştırmacı muhabiriniz ben dudak okumayı bildiğim için duruma el koyuyor ve belki karanlık kalmış olaylara ışık tutan açıklamalar yaparlar diye aralarında geçen konuşmaları yayınlıyorum..

çocuk kıza aynen şunları söylüyor:

-nayır yavrum, seni çok iyi anlıyorum ama bu imkansız bir aşk..nelbette beni sevdiğine inanıyorum inan ki aşkın karşılıksız değil...yalnız bi sorun var ...ben evli bir nerkeğim..

-hem kumar, içki, eroin vb. hepsine müptelayım..

-benden bu aşkı daha fazla sürdürmemi bekleme unutmaki ben bir alçağım asıl adımda arif..

-evet sevgilim seni aldattım..benim asıl adım arifti...üç yıldır bunu senden gizlemiştim..ayrıca ben doktorda değil seyyar kaset satıcısıyım...aklımdayken söyleyeyim 17 gasp olayım, 7 leşim var..

-hatta hepsinden de önemlisi susurluk kazasındaki kamyonun yağ bakımını ben yapmıştım..

evet sevgili izleyiciler bu haber bülteni biraz reha muhtarın yaptığı absürt haber bültenlerine benzedi..çoğu zaman show tv haberi izlerken reha muhtarın eskiden trt'de olduğu gibi atinadan bildirmesini özlemiyor değilim...

her neyse biz tekrar sınıfa geri dönüyorve kameralarımızı bu sefer önden 2. sırada oturan arkadaşımıza çeviriyoruz..kişilik haklarına saygılı habercilik anlayışımız nedeniyle arkadaşımızın ismini yayınlamıyoruz..bu arkadaşımız kafasını tavana dikmiş örümcek ağlarını seyrediyor..bu sırada da sanırım Allah'a şu şekilde yalvarıyor...tabii ben araştırmacı haberci sadece dudak okumakla kalmıyor insanların kafasının içinden geçenleride okuyabiliyorum...işte araştırmacı-haberci farkı bu...
evet şimdi arkadaşımızın aklından geçenleri RTÜK oluğu için aynen değil kısmen yayınlıyoruz..

yarabbim!!!bizleri dekanlığın azabından

vize ve finallerin bir cümle gazabından

osman nurinin nazar ve azarından

azat eyle yarabbiiiii...

su temincisine adalet...mikrobiyolojiciye merhamet...

hidrolikçiye selamet...bizlere şu 100 numarayı nasip eyle yarabbim..

temel işlemlerin zorluğundan...projede muayene bacalarının bolluğundan...

labratuvarda abdullah beyin sorularından...

kurtar bizi yarabbii...

bu duama amin demeyeni çingene kapısına mandal...

yahudi pazarına tellal eyle yarabbii...

bizde seda tv olarak bu içten duasına katılıyoruz...ve şimdi de kameralarımızı yan sıranın çaprazında oturan arkadaşımıza çeviriyoruz...üst kılığından anadolunun ücra köşelerinden geldiği belli olan arkadaşımız köyüne mektup yazmakta...

''çoğ sevgülü arkadaşum...nassun gulüm, eymüsün?? eyü olmanı cenab-ı allahtan dilerüm..eğer sende benden yana sual edücek olursan hamd olsun eyük..böyüklerün elleründen, guççüklerün gözleründen öperüm..mektububa aaa..burda son verürken selam ider elleründen hasretinen sıkarum...haydü gendüne ey bak.....
baculuğun...''

evet sevgili izleyiciler şu an osman nuri dersi bitiriyor..ve bizim bültenimizde burada sona eriyor..bir dahaki programda görüşmek üzere...unutmayın bir türk büyüğününde dediği gibi havalar nasıl olursa olsun yeterki sizin havanız iyi olsun...ya da diğer bir türk büyüğü tabiriyle iyi geceler türkiye her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsak...


gönderen:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder